Thursday, October 20, 2011

Keciknye nilai $$ skang ni

Memandangkan bulan ni gaji dapat lambat skit..lambat skit ker?hahaha..then after dapat aje gaji memang terus menerjah Econsave Bukit Kemuning mengshopping keperluan dapur..itu semestinye

Dengan keluarkan duit RM 50, rupenye tak banyak barang pun dapat. yang terjepuk kat dalam bakul comel tu cume a few items jer...ceh! cik suami dengan purak-purak terkejut, dengan muke Syahir agak kepeliktan napa bapak nye buat reaksi macam tu. rupe-rupenye selepas disiasat..nak tahu apa? harga makanan kegemaran beliau iaitu SARDIN dah naik harga..hahaha..ada ler dalam 20 tau 30 sen camgitu..

Baru ler den sedar diri, barang2 yang dah diambik tadi cube ngecheck balik reganya yang memang siap tertampal..Adeh!! banyak barang yang dah naik harge rupenye..aisey man! tadi budget RM 50 bayar kat kaunter dah nak sampai RM100..ambek ko

Keciknye nilai RM skang ni..barang makin naik tapi napa gaji gue tak naik-naik, kena potong ade ler..redha jelah

3 comments:

ctwAwA said...

badan ko lagi kecik pn maimun..

Cik Puan Nor said...

itu pasal..mcm mane nak naikan badan..asyik makan nasi bungkus ajer..kalau slalu wat potluck kan best

butterfly said...

mmg duit skrg kecik bebenor...
kalau dah pecah duit RM50..pastu terus dah habis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Jejak Anda Di sini..Sharing is Caring