Monday, August 13, 2012

Biskut Raya 2012


Biskut raya tahun ni cume 5 jenis jer..sumer biskut simple2..tahun ni Nor pakai margerin planta & butter sajer nak wat eksperimen..tahun lepas pakai margerin cap puteri ker aper ntah..memang lain ler..dari segi rasa, bau dan warne..Planta terbaik!!

  1. Biskut Dahlia- wajib ni!
  2. Biskut Marble - rupe nan hado tapi rasa insyallah sbb Nor potong pakai pisau ajer bukan guna cutter
  3. Biskut Horlick - buat warne hijau, nampak ler lainnye kan?
  4. Biskut butter choco rice - lum buat lagi
  5. Biskut butter rainbow rice - lum buat lagi

Tahun ni biskut tema ala, nak menarik perhatian budak2 skit. ni pun baru ajer buat keluar dari oven, ada ler sorang budak tu..."Nak, Nak,..." adoi mak kalau kasi 1 taknak nyer kena kasi 2..2 belah tangan duk pegang biskut..tengok anak makan mak pun join skali




 Biskut yang tak penuh balang..rompong sbb dah dikerjakan anak & mak..

 Biskut Marble..

 cun x i?

 Biskut horlick in progress


Cantik tak warne biskut dahlia, pakai custard & margerin planta..ko ado?


1 comment:

Sya Kiffli said...

banyaknya biskut...semua sedap2 tu AK...salam kenal yer...sya follow..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Jejak Anda Di sini..Sharing is Caring