Friday, July 17, 2009

Hepy..


Thanks bucuk sbb belikan peti ais yg org suke ari tu...hehehe..ni lah upenyer peti ais yg bucuk beli..mmg dah lama suke yg patern ni..TOSHIBA 31L.ingt nak beli yg satu pintu tu tp beza ckit aje baik beli yg becau trus..

Mule2 usha kat Seng Heng, tp cam mahal jer RM1000++.. exact price dah luper..nyanyuk tul ler ko ni Nor!!..hehe..ari tu bucuk kate die usha kat sek18 Shah Alam tu, tauke die nak kasi RM950 plus hantar agi..huh!! tengok beza RM 50++ tu..duit tu..ingat senang kew nak cari duit ni..

Lepas ni washing machine nak beli kat situ ler..ari tu die kasi RM 730 jer..tempat lain paling murah pun RM 790...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Jejak Anda Di sini..Sharing is Caring