Tuesday, February 22, 2011

Weekend @ JJ BUkit Tinggi


Weekend menghabiskan masa kat JJ bukit Tinggi.. Ikutkan ati x nak pg, sbb x berapa sihat. Batuk, selsema..tambah2 lagi memikirkan kedinginan yg bakal gue rasakan nanti kat JJ tu..waduh! sejuk tahap boleh jadi ice ni..pikir2 balik kesian lak kat Mak, Syahir dan Mak su nye tu yg akhirnya gue kalah jua..**surrender sampai angkat bendera putih


Syahir yg dah bersiap2 nak kluar..nampak muka x sabar anak ibu ni..Dah busan ler tu duk melepak kat umah sampai bersawang bagai..huhu
Ermm..nampak Syahir makin susut skang..dah x nmpk ketembaman pipinye tu..huhu..tu ler Lasak sangat dalam walker..

Baru jer baringkan die atas toto tu..dah meniarap..abislah lencun toto tu nanti kena air liur..

sempat ambik gambar ngan muka yg x bermaya..mata pun dah jadi cam panda..

tengok ler Syahir..kusyuk die tarik tali dekat holder tu


Gue tenggelam sebelah suami..dah mcm kancil n gajah dah..opssss!! sowy, jngn plak tengah bulan ni potong elaun Ayang tau Abang..

3 comments:

Life as AsMissY said...

Cik Puan Mun, anda kn put on weight le dear.. kurus sgt ni...

Nor said...

tu ler pasal..berazam nak naikkan berat badan ni..ada petua k? nmpk kak as makin cubby skang..huhu

Life as AsMissY said...

kekekeeke.. chubby..! nangis aku.. huhu.. mkn selera je mun, nk wat cm ne.. ni tgh usaha nk diet le ni tp asyik mkn je cm no..? huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Jejak Anda Di sini..Sharing is Caring