Thursday, April 14, 2011

Hasil "Projek" Belakang Rumah ~ Part 1

Tak sia2 usaha Nor selama ni..hehehe..

So, smlm ni ler hasil dari kutipan ke2 untuk tanaman Kacang Bendi..**benih die Nor dah kasi kat jiran sbelah

Cili dah berbuah, tunggu masak aje Daun kesum pun dah mcm lalang **x de org berminat nak ambik wat masak..huhu

Kacang botol lum ada tanda2 nak berbuah **lambatnye nak berbunga dan berbuah

Petola pun dah membesar ngan jayanya **dah ada tunas bunga..yeayyy!!


walaupun 4 biji aje..tapi cukup buat singgang bendi **dapat ler 1 mangkuk mlm tu (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Jejak Anda Di sini..Sharing is Caring