Tuesday, March 29, 2011

Bengang Ngan Anak Jiran Sebelah

Bengang betul ngan anak perempuan jiran sebelah..Weekend mmg Nor x beraman kat umah. Tension jer..**itupun kalau anak perempuan jiran sebelah balik umah mak ayah die ler..kalau die x balik, YA AMPUN..Rumah ku Syurga ku ler jawabnye

Actually, anak perempuan jiran sebelah ni x stay ngan mak ayah die...sbb die dah berkawin dan dah ade anak 3 org pun **die muda dari Nor, kawin muda katakan..Yang buat Nor bengang kan..die tu cam mak senah skit..asyik nak menjerit jer..Hoi!! ni Taman perumahan ler bukan hutan..klu nak jadi Tarzan tu syuh syuh ko pergi masuk hutan sane..cni bukan tempatnye..

Bengang gile..slalu terjerit sane sni..panggil anak die pun nak terjerit..**jangan sampai terkeluar anak tekak sudah..kadang2 bengang jugak org mcm ni..ye lah hormat ler jiran tetangga..x malu ker duk berperang ngan anak..skit2 nak marah & mule ler nak terjerit2 panggil nama anak die..

Nor tengok kadang2 anak die tu x de ler buat kesalahan apa pun..tu pun nak menjerit2.. mungkin dah jadi habit die kot..anak2 die x heran mane pun bile die duk marah2 & duk terjerit2 tu..dah lali org cakap..betui idak?

Nor pun ada anak gak..mintak jngn ler amalkan perangai mcm tu..kalau budak tu kiter tegur die buat endah x endah..kalau die dapat sakit skali cukuplah dah jadi pengajaran kat die..



pst: slalu kalau budak tu dtg umah mak die mesti Nor tutup pintu & tingkap..x tahan dengan kemakcikan die tu..sian anak ku nak tido..kadang2 boleh terkejut Syahir dibuatnye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Jejak Anda Di sini..Sharing is Caring