Tuesday, March 22, 2011

Weekend @ Taiping, Perak DAY 2

Weekend balik Perak..lama rasanye x balik Perak **kampung cik abe kite..huhu..saje jenguk Mak Mertua katanye x chat mane..tambah2 lagi rindu kat cucu sulongnye..

Actually Syahir x chat sngt..selsema..dah org tue kata rindu nak nengok cucu, balik jugak ler..**ati berat gak nak balik yer lah takut anak buat hal sbb die x chat kan..

Klu balik Kamunting mesti pg jalan2 kat Tasik Taiping..mmg tenang dan damai jer..syok



konon2 ayah misali ler ni..huhu ^_-

jom sayang kita pergi makan..ibu dah lapar ler

teringin makan YONG TAU FOO

sedap x?? klu sedap angkat tangan..huhu

sila melelehkan air liur...yummy

lagi gambar jarak dekat..saje jer bagi uols jeles..mmg superb tau..sedap mencair jer kat dalam tekak ni..

Nor order ABC...kena plak ngan cuaca suam2 kuku..mmg masyuk

SEDAP X???

lepas berjaya menghilangkan dahaga dan kelaparan, apa kata kita meronda2 kat Taiping..huhu

ni deretan kedai2 lama....


uols ada masa pergi ler jalan2 makan angin kat Taiping..best woo


2 comments:

ct wawa said...

pi atas lagi..sampai ler kg ku..pt buntaq

Nor said...

orang parit buntaq k? ex house mate dulu pun org parit buntaq..lupe lak namenye..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Jejak Anda Di sini..Sharing is Caring